Parveke/terassiverhojen takuuehdot

Parvekeverhojen takuuehdot

Paneliverhojen takuuehdot:

Paneliverhoja ovat:

- sivuttain liukuvat ylälasien paneliverhot
- kiinteät alalasien paneliverhot
- kiinteät kattolasien paneliverhot

Takuuehtoihin sisältyy toimitus/käyttöehdot sekä hoitohjeet

  1. Takuu koskee paneliverhojen teknistä rakennetta, toimivuutta, komponentteja sekä materiaalin laatua sekä kestävyyttä normaali käytössä.
  2. Takuu koskee komponenttien toimivuutta, ei väärin asennettujen paneliverhojen toimimattomuutta.
  3. Takuu on voimassa toimituspäivästä 2 vuotta
  4. Takuuseen ei sisälly veitsellä avatun pakkauksen vahinkoja kankaalle
  5. Takuuseen ei sisälly puutteellisesti itse asennetun paneliverhon tippuminen ja siitä vahingoittuminen
  6. Takuuseen ei sisälly väärästä käytöstä johtuvan paneliverhon tippuminen, kuten lasten leikit tms.
  7. Takuuseen ei sisälly asiakkaan omat mittavirheet - tilaaja tutustuu ennen tilausta sivustossamme oleviin mittausohjeisiin
  8. Tilaaja itse vastaa tuotteen sijoittamisesta. Aurinkosuoja paneliverho on tarkoitettu ainoastaan auringon suojaksi, ei estämään kovaa tuulta. Kovalla tuulella lasitus on oltava kiinni ja paneliverhot nipussa. Vema ei korvaa myrskyn aiheuttamia tuhoja paneliverhoille. Kiinteät verhot (alalasi ja kattolasiverhot) voivat olla paikoillaan, mutta ylälasitus kiinni. Niiden kiinnityspinta vastatarroihin on tarkistettava säännöllisesti vuosittain.
  9. Normaali kuljetusvakuutuksemme korvaa kuljetusvahingot edellyttäen, että näkyvä vahinko kirjataan kuormakirjaan. Näkymättömistä vahingoista on ilmoitettava viipymättä Vermat Oy:lle sähköpostitse myynti@verhomatto.fi
  10. Takuu ei koske normaalia kulumista
  11. REKLAMAATIOTILANTEISSA edellytämme digikuvia viallisesta tuotteesta sähköpostilla seuraavasti
  12. -  1kpl kaukokuva vahingosta/valmistusviasta
  13. -  1kpl lähikuva vahingosta/valmistusviasta
  14. Toimitamme valmistusviallisista korvaava tuote viipymättä
  15. Reklamaatio tuotteen tilaaja palauttaa vain pyydettäessä. Vermat maksaa palautuskulut.
  16. Tilaaja maksaa toimituskulut mikäli palauttaa pyytämättä.
  17. Asiakkaan omasta käytöstä aiheutuneet vahingot ja niiden korjaaminen (kohdat 5,6) laskutetaan työn ja toimituskulujen osalta.
  18. Tilaaja vastaa itse kaikista tilaamistaan kuluista, jotka aiheutuvat muusta kuin Veman takuukorjauksista.


Hoito-ohjeet

  1. Screen paneliverhokankaan voi pyyhkiä kostealla tai ottaa tarrakiinnityksestä irti ja suihkuttaa kylpyhuoneessa lämpimällä vedellä. Paneliverho kuivatetaan asettamalla se omalle paikalleen kuivumaan. 
  2. Pesuaineina ei saa käyttää happamia eikä emäksisiä aineita.
  3. Pesuaineena voi käyttää hankausaineetonta neutraalia yleispuhdistusainetta, mutta pesuaine on huuhdeltava pois.
  4. Pesuvälineenä ei saa käyttää hankaavia sieniä.
  5. Pesuvälineenä voi käyttää froteeliinaa, mikrokuituliinaa tai pehmytsientä.
  6. Kankaaseen ei saa levittää hoitoaineita
Hakuehtoihin sopivia tuotteita ei löydy.
© 2022 Vermat Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.